צילומי משפחה למופת

צילומי משפחה בסטודיו

הרבה פעמים אני נתקלת בכל מיני פרסומים של צלמות שמבטיחים סשן צילומי משפחה מהחלומות. שבו כולם נהנים, הילדים מתנהגים למופת ומשתפים פעולה והכול הולך חלק לגמרי.

אני חייבת להיות כנה ולהודות שבחלק מהמקרים, בפועל, זה ממש לא כך.
ילדים הם ילדים, ואי אפשר לצפות שיתנהגו למופת דווקא בצילומים.
יכולות להיות מיליון סיבות מדוע, זה לא באמת משנה. מה שחשוב הוא, שלי כצלמת, יש ניסיון רב עם ילדים מכל הסוגים, ושפע של סבלנות. כמובן שלא יזיק שגם ההורים יבואו בלי ציפיות מוגזמות ועם רצון טוב להראות דוגמה אישית. הרי אם אמא ואבא נלהבים ומתרגשים להצטלם, יש סיכוי טוב שגם הילדים יירצו לקחת חלק ולהשתתף בחוויה המשפחתית.

2346-l-s

2352-l-s

2446-l-s

משפחת לביא המקסימה הגיעה אליי לצילומי ניו בורן בשילוב עם צילומי משפחה. אחרי שלוש בנות מקסימות הצטרף למשפחה בן, אופרי- יוסף, נסיך קטן ומתוק וההתרגשות המשפחתית בשיאה.
בסשן כזה לרוב אני מתחילה מהתמונות המשפחתיות המשותפות עם האחים/ האחיות ומסיימת עם הצילומי הניו-בורן של התינוק לבד. כך שהאחיות יוכלו ללכת אחרי כשעה ולא ייאבדו את הסבלנות בסטודיו.
יהלי הגדולה מבין האחיות כל כך התרגשה שהרשינו לה להחזיק את אחיה הקטנטן, היא פשוט קרנה מאושר, והייתה גאה. אני מאוד מקפידה על בטיחות התינוק ולכן אחד ההורים תמיד נמצא סמוך מאוד לתינוק, במרחק נגיעה. כשיש אחים גדולים שעדיין לא יכולים להחזיק תינוק קטנטן, ולא כדאי לקחת סיכון, אני דואגת למקם את התינוק בתוך אביזר בטוח והאח רק יושב לידו ומניח עליו יד.
אני כל כך מעריכה נשים אחרי לידה, שלמרות כל הקושי טורחות ועושות מאמץ להגיע לצילום משפחה. כשמדובר בילד רביעי אין ספק שהמאמץ והקושי גדול יותר. אני כאן לעזרה בטיפול בתינוק הקטנטן, ובמידה והאמא לא מניקה עוזרת בטיפול ברך הנולד במהלך כל הסשן.
תמיד מרגש אותי לראות את הבעת הפנים של אמא ואבא בתמונות כשהם מביטים על התינוק הקטן.
זה פשוט ממיס!
אתם מוזמנים לצפות בסרטון המרגש שהכנתי עבור משפחת לביא. הם הקרינו אותו באירוע לכבוד הולדתו של אופרי-יוסף.

המון מזל טוב למשפחת לביא המקסימה. שמחתי לתעד עבורם רגעים יקרים ולהעניק להם מזכרת משפחתית נפלאה שממנה יוכלו ליהנות שנים ארוכות.