צילומי משפחה – מתנה לסבא וסבתא

צילום משפחה סבא ונכדות

צילומי משפחה הם מתנה מיוחדת ומרגשת שאתם יכולים להעניק למישהו אהוב. לבן או לבת הזוג, לאחות או אח, או לחברה קרובה. להבדיל מכל מתנה אחרת, שנשכחת, צילומי משפחה הם מתנה שתמשיך להזכיר לכם רגעים קטנים של נחת ותעשה לכם נעים בלב, תזכיר לכם את מה שחשוב באמת.

כל כך ריגש אותי לתעד ולהנציח את הקשר החם והאוהב בין הסבא לנכדות שלו. קשר של קירבה, רכות, חום, קבלה, הכלה ונדיבות. קשת כל כך רחבה של רגשות, מנעד שלם שיוצר עולם קסום ומופלא, שפה משותפת וייחודית להם.

צילום משפחה סבא ונכדות

בתור צלמת משפחה, קיבלתי מתנה, זכות גדולה, להיות זו שיוצרת ושומרת עבורכם את הרגעים יקרים האלה. זה כל כך מרגש אותי. להיות חלק מהחיים שלכם, וליצור עבורכם מזכרת שתמשיך לגעת בכם הרבה אחרי שתגיעו אליי.

בהרבה קבוצות הורים שבהן אני חברה, ובכלל, יש נטייה לקטר על כך, שהסבים והסבתות מה”דור החדש” עסוקים נורא, לא מספיק עוזרים או מטפלים בנכדים, ובמילים אחרות, איך הם מעזים שיהיו להם חיים משלהם….

דעתי האישית, כמי שהתייתמה מאב בגיל ההתבגרות, ובני ואבי האהובים כלל לא זכו להכיר אחד את השני, היא שתוקירו את מה שיש לכם. זה כלל לא ברור מאליו. עזרה שאתם מקבלים תעריכו ותודו עליה. והכי חשובה האהבה. זו אהבה יקרה מכל בייביסיטר שתחסכו…

מגיעים אליי לצילומים כל כך הרבה סבים וסבתות מקסימים ומסורים, שפשוט בא לי לחבק אותם (לפעמים אני עושה את זה)

אז תעשו מעשה גדול, ופשוט תצלמו אותם ביחד. כמובן שאני ממש אשמח שתבואו איתם אליי לצילומי משפחה מיוחדים ששמים דגש על הקשר והחיבור ביניהם.

אין כמו חיבוק גדול של סבא וסבתא. לכל אחד מאתנו יש את הזיכרונות המיוחדים מהבילוי בבית של סבא וסבתא. המאכלים הטעימים שבהם פינקו אותנו, המשחקים ביחד, הסיפורים שהם סיפרו לנו.

צילום משפחה מתנה לסבא וסבתא

סבא וסבתא שלי גרו במושב, בקצה המושב. סבא שלי היה כוורן – היו לו כוורות דבורים. מדי פעם הוא היה מביא לנו חלת דבש למצוץ את הדבש ישר ממנה. הוא היה מלביש אותנו בחליפה מיוחדת ולוקח אותנו לראות את הדבורים. היה להם עץ תאנה גדול בחצר, עם ענפים רחבים, שעליו אני ואחותי היינו מטפסות ומשחקות שעות. בחצר היה מחסן עם כלי עבודה, ובו כל מיני גלגלים, מחרשות וכלים שונים, שהיינו מחפשות בו מציאות ואוצרות למשחקים.

סבא שלי היה קוטף מהעץ רימונים, יושב בחצר על ארגז עץ הפוך, ומקלף ומפורר לאט לאט את כל הגרעינים של הרימון, ומכין לנו מיץ רימונים. בצבע משגע, אדום עמוק. זה היה המיץ הכי טעים ששתיתי.

הייתי נותנת היום הרבה בשביל תמונה משותפת עם סבא שלי.

תעניקו לילדים שלכם זיכרונות מתוקים, שיישארו איתם בלב, וגם בתמונות. תמונות משפחה הן נכס גדול.

כששואלים אנשים שחס וחלילה קרה אסון וביתם נשרף או נהרס מה הכי חסר להם, ולמה הם מתגעגעים, אלו לא החפצים, הרהיטים וכולי, אלא התמונות,  האלבומים. שלהם אין תחליף ואותם לא ניתן לשחזר או לקנות חדשים . תנו לעצמכם מתנה שווה, צילום משפחה. מבטיחה לכם שתודו לי.

צילומי משפחה מקסימים בסטודיו

צילום משפחה- סבא ונכדה תמונות משפחה- סבא ונכדה צילומי משפחה