תמונות משפחה שתרצו להשוויץ בהן

תמונות משפחה עם תינוקת מקסימה

את משפחת בן דוד המקסימה, היה לי העונג להכיר, לאחר שרועי האבא התקשר אליי, במטרה להפתיע את אשתו עם מתנה נפלאה לכבוד הולדת ביתם הראשונה- תמונות משפחה. תודו שאין מתנת לידה יותר מושלמת ומרגשת מזו.

שוחחתי עם קרין האמא, והסברתי לה כיצד מתנהל סשן של צילומי משפחה עם תינוקת קטנה שרק נולדה. מה צריך להביא, כמה זמן נמשך הסשן, מה ההורים צריכים ללבוש. שיחת ההכנה לסשן מאוד חשובה, ככה ההורים שמגיעים יודעים בדיוק איך להתכונן ולמה לצפות.

לגברים המקסימים שרוצים לעשות הפתעה לבת הזוג, אני תמיד מסבירה שאף אישה לא אוהבת להגיע להצטלם לגמרי בהפתעה, כשהיא לא מוכנה ומאורגנת. היא רוצה להגיע לבושה בבגדים שהיא אוהבת, מאופרת ועם שיער מסודר. ולכן אני ממליצה לבן הזוג לגלות מה ההפתעה…. בסמוך ליום הצילומים. קרין ורועי הגיעו אליי לסטודיו עם בר המתוקה, פצפונת ענוגה ויפהפייה בת 10 ימים. ככל שהתינוקות קטנים יותר, כך גדל הסיכוי שהצילום יתנהל בקלות רבה יותר. בר המתוקה הייתה תינוקת רגועה, ישנה טוב במהלך הצילומים, ואפשרה לי לפסל אותה לתנוחות ולהעביר אותה בין הסטים מבלי שתתעורר. לא תמיד זה המצב ולכן חשוב להגיע עם המון סבלנות.

תמונות משפחה משותפות, מוצלחות ומחמיאות שבהן כל בני המשפחה נראים טוב, הן מצרך נדיר ויקר ערך.

כשאתם בבית או במסגרת בילוי משפחתי, בדרך כלל אחד מכם מצלם והשני מצטלם עם הילד, או שאתם עושים סלפי משפחתי. מיותר לציין, כי לרוב אלו תמונות שצולמו בטלפון הנייד, לא תמיד בלבוש מחמיא ובתאורה מחמיאה ואין מה להשוות בכלל בין התוצאה שמתקבלת בצילום ביתי לבין התוצאה שתקבלו אצלי בסשן של צילום משפחה בסטודיו.

במהלך הסשן אני מדריכה ומכוונת אתכם כיצד לעמוד, לשבת או לשכב, איך בדיוק להחזיק את התינוק, לאן להסתכל וכו’. ההכוונה המדויקת נעשית על מנת לתפוס את הזוויות שהכי מחמיאות לכם לפנים ולגוף. ההכוונה עוזרת לי ליצור עבורכם פריים הרמוני ומאוזן. אני מתעדת אתכם ברגעים משפחתיים אותנטיים ואינטימיים , של חיוך, של מבט, של חיבוק.

רגעים של ביחד משפחתי שיישארו אתכם לתמיד ויזכירו לכם איך התחילה המשפחה שלכם.

השאיפה שלי היא לתפוס את הרגעים המשפחתיים הקטנים שלכם מתוך אינטואיציה, רגישות, ואמפתיה. חשוב לי לתת לאמא את ההרגשה הכי טובה בעולם, ולמרות שהיא רק שבוע אחרי לידה ולא תמיד במיטבה, היא תצא נהדר בתמונות משפחה.

תמונות משפחה-אמא ותינוקת

אמא ובייבי- צילומי משפחה

תמונות משפחה בסטודיו

זה ממש משמח אותי כשמגיעות אליי משפחות שבהן האבא הוא היוזם, כי גם אם זו הכללה קלישאתית, רוב הנשים בדרך כלל רוצות להצטלם ומבינות את הערך של תמונות טובות,  אך לחלק מהגברים העניין נראה פחות חשוב, ורק אחרי שהם מגיעים אליי לסטודיו ולוקחים חלק בתהליך ורואים את התמונות המשגעות  בסוף, הם מבינים שהטרחה שווה את ההשקעה. לכן כאשר הגבר יוזם את הצילום, אני יכולה להיות רגועה שהוא ישתף פעולה מבלי שאצטרך להתאמץ ולהזיע.  אצל משפחת בן דוד ההירתמות של רועי הייתה כה ניכרת וקרין פשוט נהנתה מכל רגע, וכמובן שגם אני.  איזה כיף של סשן משפחתי!

לקריאת מאמרים נוספים בנושא צילומי משפחה כנסו לכאן:

– אמא שחררי – צילומי משפחה מקסימים של משפחת כהן

– יו פתאום הפכנו למשפחה – משפחת אהרון בצילומי משפחה מדליקים

– צילומי משפחה של משפחת לביא המקסימה