יו, פתאום הפכנו למשפחה

תמונות משפחה

כשאתם הופכים בפעם הראשונה למשפחה משתנים הרבה דברים … נכון, כבר אי אפשר לישון לילה שלם בכיף, וכמובן שלא לקום מאוחר בסופ”ש… אבל היי, מישהו גורם לכם לחייך ככה סתם בלי שום סיבה מיד כשאתם רואים אותו.

השינוי הכי גדול, הוא, כשפתאום הלב שלכם מתרחב ואתם מרגישים אהבה עצומה למישהו החדש הזה שהצטרף אליכם והפך אתכם למשפחה. אתם מסוגלים להסתכל עליו שעות כשהוא ישן. לקום אליו בלילה אלף פעם. להחליף לו, להאכיל אותו, להניק אותו. לראות איך הוא עושה את הצעד הראשון. לשמוע בהתרגשות איך הוא אומר לראשונה אימא ו/או אבא כמובן.

אין הורה שלא מתרגש ממש כשמתקרב המועד של היום הולדת הראשון של הילד שלו.

1934-web

משפחת אהרון המקסימה בחרה לעשות צילומי משפחה לכבוד יום ההולדת הראשון של אביתר וזו סיבה נהדרת לחגוג את הפיכתם למשפחה.

כשאני מצלמת משפחות אני תמיד מכינה אותן מה כדאי ללבוש לצילומים, ואנחנו מתכננים ביחד אילו צבעים ושילובים. למי שמתלבט ולא בטוח אני ממליצה על כמה צבעי לבוש שונים ואני ממליצה להגיע לסטודיו עם מספר אפשרויות ושאעזור לכם לבחור במקום, כך שתמונות המשפחה שלכם ייצאו לטעמכם.

לרוב, יפה שהצבעוניות של כל בני המשפחה דומה, ולמי שאוהב להעז ולגוון אפשר שילוב יותר עליז וצבעוני. צבע לבן או צבע בהיר אחר תמיד נראה חגיגי ומחמיא.

אמהות מאוד אוהבות להשקיע בלבוש של הקטנטנים, אבל תצחקו, די מהר גם הן מבינות שתינוק הכי חמוד לצלם כמה שיותר טבעי. כשרואים לו את הגוף החמוד והקטן. עם מכנסיים מתוקים, או אוברול חמוד בלי חולצה.

1965-web

יש אצלי בסטודיו שפע של תלבושות ואביזרים מיוחדים.

על מנת שהילד ירגיש בנוח אני תמיד ממליצה להביא לצילומים צעצוע או חפץ שהילד אוהב וקשור אליו. רעשן, דובי, בובה. בוא נגיד שעם שמיכי קצת פחות מתאים להצטלם… אבל כל דבר שלדעתכם יעזור למתוקים להרגיש בבית הוא מבורך.

תמיד מצחיקים אותי ההורים שעושים הכול על מנת להצחיק את הקטנטנים. זה כיף להשתטות ולעשות להם פרצופים ולשיר להם. אני רגילה לעשות זאת כל הזמן. אז תרגישו בנוח לעשות הכול.

טוב, לא צריך לעשות פרצופים ולשיר בתמונות שאתם מצטלמים איתם, אוקיי? זה השלב שבו אני משעשעת,עושה קולות של חיות, שרה ומזייפת. אני מרשה לכם לצחוק עליי ולחייך… כי אין מה לעשות אתם הכי יפים כשאתם מחייכים.

תמונות המשפחה שאני מצלמת אתכם יילוו אתכם תמיד.

1949--web

אני מאוד ממליצה לבחור בחבילת צילומי משפחה שכוללת תמונות לקיר ו/או אלבום. זה ממש כיף ליהנות מהתמונות המקסימות שסוף סוף יש לכם ולא להשאיר אותן רק כקובץ על המחשב.

אני יכולה לעצב עבורכם קיר משפחה מקסים שבו נשלב מספר תמונות שישלימו אחת את השנייה בצבעוניות.

אז יאללה למה אתם מחכים? בואו להצטלם.

1938-web

עם מבט כזה איך אפשר שלא להתאהב?

1984-web