איך צילומי הריון יכולים לתרום לשיפור הדימוי העצמי?

צילום הריון בטבע- צילום הריון מחמיא

!מתי בפעם האחרונה הסתכלת במראה בזמן ההיריון ואמרת לעצמך וואו אני מהממת! איזו בטן יפה יש לי.
ההיריון הוא תקופה לא פשוטה שבה הגוף שלך כאילו יוצא מכלל שליטה. את עולה במשקל, לפעמים סובלת מנפיחות ובצקות, לפעמים מסימני מתיחה, ולא תמיד מתחברת לשינוי הדרמטי שהגוף שלך עובר. שינוי פיזי ורגשי. בצילומי הריון אחת המטרות החשובות שלי, היא לאפשר לך דרך הצילומים להתחבר אל עצמך ואל השינוי שאת עוברת. להתחבר ולחוש שלמות. איך מהבטן היפה הזו, הולכים לצאת חיים חדשים.
ההמלצה שלי הא להתייחס לצילומים כאל בילוי זמן איכות עם עצמך. להתכונן, להתאפר כמו שאת אוהבת, על מנת להרגיש במיטבך. אני מכוונת אותך במהלך הצילום, דואגת לתלבושות מחמיאות שמבליטות מה שאת אוהבת, ומסווה ומטשטשת את מה שפחות מחמיא. במידה ואת מעוניינת, את יכולה ומוזמנת להביא גם בגדים שלך שתרגישי בהם בנוח. מידת החשיפה היא על פי מה שמרגיש לך בנוח. צילום הריון יכול להיות צנוע מאוד, מעט חשוף, או חשוף יותר. במהלך הצילום, את נהנית להיות במרכז, לקבל מחמאות וחיזוקים, לבלות עם עצמך, ולהשתחרר מעכבות וממחשבות מגבילות. הגוף הנשי שלך פורח בהריון ואת קורנת מחיוניות ואור פנימי. גם אם את ביישנית או לא ממש אוהבת להצטלם, ההכוונה שלי עוזרת לך להשתחרר ולהרגיש בנח. לשכוח שאת מול המצלמה ופשוט ליהנות. ואם החלום שלך הוא להצטלם בים… אני זורמת איתך. יש משהו בנוף הפתוח, ובלוקיישן הקסום הזה שמשחרר בפני עצמו. כשתראי את התמונות תוכלי לראות את עצמך ואת ההיריון שלך באור אחר. לשים בצד את הביקורת העצמית, ולראות את היופי. אותך כמו שאת באמת. יפה מבפנים ומבחוץ.
במהלך הצילום המטרה שלי היא לגרום לך להרגיש משוחררת ושמחה.
להרשות לעצמך לאהוב את עצמך ולקבל אותך ולאהוב אותך כפי שאת עכשיו.
התמונות יאפשרו לך לראות את הנשיות שלך, ואת ההיריון שלך באור אחר. סלחני יותר, מפרגן יותר, פחות שיפוטי ובקורתי. כמו שאת לפעמים מסתכלת על נשים אחרות וחושבת וואו איזה יופי הן נראות. להביט בעצמך מהצד באור סלחני ומקבל. זו אני, ועכשיו הגוף שלי אוצר בתוכו כל טוב, בתוך הבטן המופלאה הזו צומחים חיים חדשים של התינוק שלי. יש בתחושה הזו משהו עוצר נשימה, זה סוג של הגשמה עצמית שמבטאת נשיות במלוא עוצמתה ורכותה.
שירה המקסימה ביקשה ממני להצטלם צילומי הריון בים, כי זה מקום שהיא הכי אוהבת.
מראש החלטנו לעשות שילוב בין שמלות שהבאתי מהסטודיו, לבגדים שלה, שהיא אוהבת.
כשמצטלמים בחוץ הצילומים נערכים בשעות שלפני השקיעה כשהתאורה הכי מחמיאה ורכה, והשמש לא חזקה מדי. הצילומים היו סוג של בילוי כיפי, שבו אנחנו הולכות לאורך החוף בתל אביב, עוצרות בלוקיישנים שונים, מחליפות בגדים ושירה מצטלמת בכיף. תוך כדי שאני מכוונת אותה. לא שמנו לב איך הזמו עובר. אם השמש לא הייתה שוקעת הייתי ממשיכה לצלם. שתינו יצאנו בתחושה של היי מטורף. והתמונות מדברות בעד עצמן.

צילומי הריון בים בתל אביב

צילומי הריון בשקיעה- מחמיאים ויפים

צילומי הריון בים- אין כמו בטבע

צילום הריון בטבע- צילום הריון מחמיא

צילום הריון בהתאמה אישית- במיקום האהוב עליך

pregnancy photography on the beach in tel aviv