כל האמת מאחורי צילומי סמאש קייק

מה באמת קורה על הסט של צילומי סמאש קייק?

זה לא סוד שלא כל התינוקות בגיל שנה זורמים טוב עם העוגה.
לפני קביעת מועד לצילומים, אני עושה תיאום ציפיות מפורט עם ההורים, ושואלת כמה שאלות שעוזרות לנבא האם יש סיכוי טוב שהבייבי שלך יזרום וייהנה בצילומי סמאש קייק. ועדיין, יש תינוקות שמגיעים להצטלם ולא ממש בא להם להתלכלך או לאכול. ישנם מספר טריקים שאני משתמשת בהם ויכולים לעזור במקרה כזה.
הטריק שעובד כמעט תמיד הוא לתקוע כמה חתיכות של חטיף במבה בתוך העוגה.
את החתיכות אני שמה בתוך העוגה בצד האחורי שלה, שלא פונה למצלמה. רוב התינוקות ממש אוהבים במבה וזה גורם להם לגעת בעוגה על מנת להוציא את החטיף.
עוד אפשרות היא לתקוע בתוך העוגה ביסקוויט שהם אוהבים, פתיבר, או כל סוג אחר של עוגייה שהם מכירים ואוהבים.
יש תינוקות שזורמים טוב יותר כאשר אני חותכת את העוגה ומוציאה חתיכות של עוגת הספוג שמסתתרת מתחת לקצפת. כך, פשוט עוזרים להם לעשות חלק מהעבודה, ויותר קל להם לאכול. עוגת הספוג , היא משהו שהם בדרך כלל כבר מכירים. הרבה מהתינוקות אוהבים דווקא את המרקם של בצק הסוכר שהוא קשה יחסית, וגם את הצורה של המקל שהם יכולים לאחוז ביד, ואז הספרה אחת שעשויה מבצק סוכר היא טריק מצוין למשוך אותם להתעסק עם העוגה. אני מוציאה את הספרה ונותנת להם לאחוז אותה ביד.
טריק נוסף הוא פשוט להפריח בועות סבון. זה לא קשור לעוגה אבל תמיד עובד. אין כמעט תינוק שלא אוהב בועות סבון. והדבר הכי חשוב הוא להיות סבלניים, לא להלחיץ ולא להכריח. אם מאיזו שהיא סיבה התינוק לא רוצה ולא נעים לו לגעת בעוגה, ממש לא מומלץ לקחת את היד שלו ולדחוף אותה לעוגה, זה רק יגרום לבכי ולסטרס. דוגמה אישית של ההורים היא גם משהו שהרבה פעמים עובד. אם אמא או אבא יושבים וטועמים מהעוגה ומתלכלכים ממנה, אז יש סיכוי טוב שגם התינוק ירצה לעשות את אותו הדבר.
ובסוף בסוף לכולם נמאס ואז הם פשוט קמים והולכים לאמבטיה להתנקות.

סמאש קייק עם בועות סבון

קייק סמאש בסגנון מלחים עליז

צילומי גיל שנה קוקי מונסטר סמאש קייק חד קרן קייק סמאש אמבטיה ואפרוחים סמאש קייק קלאסי ואלגנטי קייק סמאש קסום יער של פיות עם אורות סמאש קייק דובים

קייק סמאש ימי