למה אני בכלל צריכה צילומי תדמית מקצועיים ?

צילום תדמית מקצועי

הלקוחות שלי לא קונים אותי, ולא באים אליי בגלל איך שאני נראית, הם קונים את השירות שאני נותנת, את המוצר שאני מוכרת.
חוץ מזה אני שונאת להצטלם, אני לא פוטוגנית, אני כבר לא בת 20, קודם אני ארזה, אאריך את השיער… אסיים עם התשלומים של החופשה…לכולנו יש תירוצים מפה ועד טימבקטו.
אם תחכי שהכול יהיה מושלם ותזכי בלוטו, אז יש סיכוי גדול שזה לא יקרה אף פעם. ומי אמר שצריך מושלם?
הלקוחות שלנו מתחברים לאנשים דומים להם, שהם יכולים להתחבר אל המסר שלהם, למשהו כנה ואמתי. ותתפלאי… הרבה פעמים, הם אפילו יתחברו לפגמים שלנו שאנחנו הכי מתביישות בהם.
את צריכה צילומי תדמית, כי את הפנים של העסק שלך. גם אם את מוכרת שירות או מוצר, את זו שהלקוחה קונה ממנה, מתקשרת איתה, עוברת איתה תהליך… וללקוחה תמיד יותר נעים ומזמין לתקשר עם מישהי שהיא רואה איך היא נראית ומתחברת אליה. שמרגיש לה אמתית. וכן… מה לעשות, לא כולנו חובבות אינסטגרם שמריצות סרטוני סלפי ועפות על עצמן.
בצילום תדמית מקצועי ואישי אני הולכת איתך יד ביד. בוחרת איתך את הסטיילינג ואת התלבושת המחמיאה והמתאימה ביותר לתדמית של העסק שלך.
מכוונת אותך לפוזות מחמיאות. לאט לאט משחררת אותך מה”נוקשות” שיש להרבה מאתנו מול המצלמה.
ההמחשה הכי טובה לשינוי ולשחרור שקורה במהלך סשן צילומי תדמית, הוא ההבדל בין התמונות שצולמו בתחילת הסשן לתמונות באמצע הסשן או לקראת סופו.. מאוד בולט השינוי ברמת השחרור והנינוחות שלך מול המצלמה. החיוכים הופכים לטבעיים. מנח הגוף והבעות הפנים שלך יותר משוחררות ורפויות. את יותר את עצמך במיטבך.
בתור מי שממש לא אוהבת להצטלם ומאוד ביקורתית על עצמה, אני יכולה לשתף אתכן שחלק מהתהליך בצילום תדמית, הוא לשחרר ולא להחמיר עם עצמנו. לא לחפש מה לא בסדר. לאהוב את מה שיש. עם הפגמים.
וכן, אני דואגת לצלם מזוויות מחמיאות, תאורה מחמיאה. ברגע שאת משחררת את הפחדים מאיך תצאי, ומהסרטים של “אני לא פוטוגנית”… את תיהני מהתהליך ותרגישי פשוט כיף. בילוי שבסופו תצאי עם תמונות שלך שאת אוהבת.

צילומי תדמית מקצועיים

צילום תדמית מקצועי

לפני- צילום פרטי

לפני-צילום אישי

אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים (ד”ר סוס)

האמת שזו לא פעם ראשונה שאני מגלה, שכשאני יוצאת מאזור הנוחות שלי, אני מופתעת לטובה.
אתמול יצאתי לצילומי תדמית בביתה של אישה מופלאה.
היא מנחת קבוצות פסיכודרמה. לכן היה חשוב לה להצטלם בביתה, שם היא מעבירה את הקבוצות.
היה מה זה כיף. כמו בילוי, רק שתוך כדי הבילוי צילמתי, שתינו קפה, קשקשנו, תוך כדי עזרתי לה לבחור בגדים ולהחליף ללוקים שונים.
הבית שלה מקסים. חמים וצבעוני כמו שאני אוהבת. תאורה מעולה. שזה לא פחות חשוב. חלק מהמראה הטבעי שרצינו לקבל.
עם סיום הצילומים בחרנו ביחד את התמונות לעריכה.
היא הייתה מאושרת. סיפרה לי שלפני שהיא סגרה איתי צילומי תדמית דיברה עם צלמת אחרת, שהמחיר שלה היה פחות מחצי משלי, אבל משהו הרגיש לה לא בנוח ולא זרם. ואחרי שדיברה איתי ידעה מיד שזה מה שהיא רוצה.
היא ממש שמחה שהיא הלכה עם תחושת הבטן שלה וסגרה איתי. שמגיל קטן היא זוכרת את מה שאבא שלה לימד אותה, שהזול יוצא יקר.
כשהסתכלנו על ההבדל בין התמונות בהן השתמשה קודם לכן, לתמונות המקצועיות שצילמתי אותה יש הבדל של שמים וארץ. כמו בן אדם אחר לגמרי.
אני שומעת את זה לא פעם מלקוחות. שלשמחתי מגיעים אליי, זכיתי.
אז אם גם את בעלת עסק שרוצה שהפנים שלך ידברו אל הלקוחות את מוזמנת אליי.
מבטיחה שיהיה כיף.
צלמת עם כנפיים- החופש לאהוב בתמונות 054-5314222