מדוע כימיה עם הצלם היא דבר חשוב?

צילום תינוקות עם ענני צמר גפן

בואו נודה על האמת, חיבור זה משהו שלא תמיד נוצר באותו אופן עם אנשים.

יש כאלה שהקליק איתם מיידי, כבר בשיחת טלפון, יש כאלה שרק כשנפגשים פנים אל פנים, במהלך הצילום הם מפשירים ונפתחים ומרגישים בנח להיות הם עצמם, ויש כאלה שהכול בסדר והצילום זורם אחלה, ויוצאות תמונות נהדרות, אבל לא נוצר איזה חיבור מיוחד. הכול קורקטי נעים ומנומס, אך נשאר בגדר משימה שבוצעה בהצלחה.

ככה זה, ואין מה לעשות. כי חיבור בין אנשים הוא משהו אנרגטי.

לכן, כשיש לי לקוחות שהחיבור איתם הוא מיידי ואמתי, הם נכנסים לי ישר אל הלב. והצילום הוא הרבה מעבר …

אושרת היקרה הייתה אחת כזו. כבר בטלפון נוצרה בינינו כימיה, והיינו באותו ראש.

היא חיפשה צלמת מומחית לצילום תינוקות לכבוד יום הולדת שנה של בנה.

עוד לפני שבכלל הגיעה להצטלם בסטודיו שלי, היא כתבה לי שהיא שמחה שבחרה בי ושמרגיש לה שזה הכי טוב בשבילה ובשביל הבן שלה עילאי.

במהלך הצילום כששאלתי אותה אם בא לה רקע מסוים, היא אמרה לי, אני סומכת עלייך, לא משנה מה תעשי אני בטוחה שזה ייצא יפה. תעשי מה שבא לך.

עבורי אין מתנה גדולה מזו.

כי לקוחה שסומכת עליי ונותנת לי יד חופשית ליצירה היא לקוחה שהכי כיף לי להתאמץ בשבילה. לתת את הנשמה ואת הלב. ולהיות בטוחה שהיא מרוצה ואוהבת את התוצאה. שהיא מתחברת ומתמסרת לתהליך. שכיף לה ביחד איתי. אני יודעת שהתמונות ייגרמו לה לאושר.

שגם כשהבן שלה יתעורר בלילה מכאבי שיניים, ויבכה, והיא תהיה אחרי לילה ארוך ללא שינה, היא תביט בתמונות ותחייך. כשגם כשיעבור עליה יום לא כל כך מוצלח, ולא יהיה לה מצב רוח, היא תביט בתמונות משפחה שלהם ביחד והלב שלה יתמלא בחום ושמחה.

אז כשאתם באים לבחור ולקבוע עם צלמת תינוקות תשימו לב מי האדם שמאחורי התמונות. האם הצלמת מקשיבה לכם, מתעניינת, אכפתית. מי כמוני יודעת שמקצועיות ואיכות בצילום תינוקות חשובות מאוד, אך אנושיות וסבלנות ויכולת לראות את מי שאת, ומה חשוב לך חשובה לא פחות.

צילום תינוקות ביער קסום עם חיות

צילום לתינוק על רקע יער בתקריב

צילון תינוק בכדור פורח לכבוד גיל שנה

צילומי משפחה אמא ותינוק ברקע כדור פורח