צילום תינוקות-ציוני דרך חשובים בשנה הראשונה

צילום תינוקות מקצועי- בסגנון רומנטי

הוא כל כך יקר לליבך, היא נכנסה לך ללב מהשנייה הראשונה… בא לך לתעד ולצלם את התינוק שלך בכל רגע נתון. כל חיוך, כל מבט, כל דבר חדש שהוא לומד לעשות.

למרות שאני מאמינה שכל הורה צריך להחזיק מצלמה קומפקטית טובה, ובה לתעד בעצמו את כל הרגעים הקטנים והיקרים בשגרה, התמונות שתצלמו לבד יפות ככל שיהיו, לא יהיו דומות לתמונות של צלם מקצועי.

צילום תינוקות מקצועי לא בא להחליף את התיעוד היומיומי שלכם, אלא להיות תוספת מדהימה שתאפשר לכם לזכור להנציח ולהוקיר את הרגעים היקרים האלו בחיי ילדייך ובחיי המשפחה שלכם.

מאחר וברור לי שרוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם ללכת לצלם תינוקות מקצועי למעקב צמוד ויומיומי, אנסה לפרט מהם השלבים המומלצים בשנה הראשונה, ובאיזה גילאים כדאי מאוד להגיע ולעשות צילום תינוקות לבייבי שלכם:

השלב הראשון- צילומי ניו בורן

שלב מרגש כל כך בימים הראשונים לחייו של התינוק שלך. שלך אמא ושלך אבא, שלכם כהורים וכמשפחה חדשה.. הוא כל כך פצפון ומתוק. חשוב מאוד להגיע בגיל המתאים, בימי חייו הראשונים של התינוק, בגיל 6-10 ימים ומקסימום שבועיים מיום הלידה.

זה השלב שבו הם ישנים שינה עמוקה, הם גמישים וניתן לפסל אותם לתנוחות מקסימות כדי לצלם צילומי ניו בורן קסומים.

צילום ניו בורן- צילום תינוקת ניובורן על מיטה קטנטנה

השלב השני – גיל 4 חודשים- כשהם מרימים ראש ומחייכים

בדרך כלל סביב גיל 4 חודשים, הם שוכבים על הבטן ומרימים ראש. חשוב שיוכלו להרים את הראש יציב ולא יתעייפו אחרי 2 שניות. בגיל הזה הם כבר יוצרים אינטראקציה טובה עם ההורים ומחייכים מכל הלב.

אם התינוק שלכם עדיין לא מרים ראש, הכול בסדר, תאמנו אותו על הבטן וחכו עד שירים. זה לגמרי שווה לחכות לשלב הזה ושיהיו לכם תמונות משגעות.

צילום תינוקות בסטודיו בסגנון קלאסי ונקי

השלב השלישי- גיל 6-10 חודשים- ישיבה

בגיל הזה יש המון שינויים והתינוק מתפתח ולומד דברים חדשים כל הזמן. הם כבר אוחזים בצעצועים, ממש צוחקים, ואפילו יושבים. זה שלב מקסים שחבל לפספס. אם הבייבי שלכם עדיין לא יושב חכו שישב ותבואו להנציח אותו בתמונות הורסות

סטודיו לצילום תינוקות- צילום תינוקת כולל תלבושות ואביזרים

צילום תינוקות-תינוקת מתוקה יושבת בעגלה

שלב רביעי- סשן לכבוד יום הולדת שנה

השנה הראשונה בחייו של התינוק שלכם חולפת כל כך מהר… לא להאמין אבל הוא/היא כבר בני שנה.

כנראה שיש לי לו כבר שתי שיניים מתוקות או יותר… הוא זוחל, עומד, אולי אפילו כבר הולך…

אל תחששו אם הבייבי שלכם עדיין לא הולך. לכל אחד יש את הקצב שלו, דווקא לצילומים אפילו עדיף להגיע לפני שהם מתחילים ללכת.

יום הולדת שנה הוא ציון דרך כל כך מרגש וההורים בהתרגשות שיא מהחגיגות. קיימות אצלי בסטודיו שתי אפשרויות של סשנים, שונים זה מזה.

צילום תינוקות לכבוד יום הולדת שנה בסטודיו

קייק סמאש מהמם לבת

אפשרות אחת- צילומי קייק סמאש– עם עוגה.

בצילומי קייק סמאש תבחרו מבין מגוון אפשרויות סט מעוצב שכולל הכול, סט מקסים, לבוש וכן עוגה מעוצבת שהבייבי שלכם יאכל ויתלכלך ממנה.

אפשרות שנייה למי שפחות מתחבר לעניין הלכלוך- סט יום הולדת שנה חגיגי ומושקע לא פחות- רק ללא עוגה. מאפשר יותר גיוון והחלפה של כמה סטים. חשוב שתבחרו ותתאימו את הסט לאופי של הילד שלכם.

המון מזל טוב!