צילומי גיל שנה – המתנה המרגשת מכולן

סמאש קייק בגווני לבן וזהב

לפעמים, מה שלנו נראה טריוויאלי וברור מאליו, כמו לחגוג לתינוק שלנו יום הולדת שנה, הוא אירוע נדיר ומרגש במיוחד. במהלך הצילומים יוצא לי לפגוש לא מעט משפחות מקסימות שנתקלו בקשיים כשניסו להביא ילד לעולם. ומה שהרבה פעמים מסתייע בעזרת טיפולי פוריות… לא בהכרח אפשרי או מצליח גם אחרי ניסיונות רבים ומתישים. אז מה עושים כשהרצון לילד משלך עז כל כך? לאחרונה פגשתי כמה משפחות נפלאות שנעזרו בהליך פונדקאות. אמא אחרת שנשאה את התינוק ברחמה במשך תשעה חודשים. ההורים נכחו בלידת התינוק והיו נרגשים ושמחים, לא עיכלו שסופסוף הם זכו לאחוז בידיהם בילד משלהם. מבחינתם זה נס. נס שיש להם ילד שהם כל כך רצו. והנה הוא הגיע אל העולם…מתנה גדולה.

כולנו רוצים להעניק לילדינו את הכי טוב שאנחנו יכולים, לא להחסיר מהם דבר. לגדל אותם שיהיו בני אדם מאושרים ושמחים. גם כאן לא הכול תלוי בנו…

אך ככל שזה תלוי בנו, חלק מהאושר והסיפוק, הוא להשאיר להם מזכרת, דווקא מרגעים קטנים ויקרים בחיינו כמשפחה ובחיי ילדינו. ציוני דרך של רגעים בחיים. הרי הכול חולף וזמני. מה שנותר אתנו הם הזיכרונות, והחוויות שמשאירות בנו חותם.

כשהילד שלכם יגדל, הוא יביט בתמונות שלכם ביחד ויהיה נרגש לא פחות מכם.

צילומי גיל שנה בסטודיו שלי, צלמת עם כנפיים, הם חוויה מרגשת וכיפית. אני מודה שלפעמים יש תינוקות שלוקח להם קצת יותר זמן להרגיש בנוח במקום זר, אך בעזרתכם ההורים, ובעזרת מוזיקה, שירים, פרצופים והצחקות כולם יוצאים עם תמונות יפהפיות, ועם מזכרת נפלאה.

התמונות יאפשרו לכם להתאהב בבייבי שלכם אפילו יותר!

גם ברגעים שהוא מרגיז ומכעיס, כשאתם עייפים ומותשים אחרי לילות ללא שינה, כשצומחות לו שיניים או משהו מציק לו. תביטו בתמונות והכול יתגמד. הקושי חולף.

צילומי גיל שנה של הבייבי שלכם הם דרך נהדרת לשמוח במה שיש לכם, ולהיזכר שהילד שלכם הוא מתנה גדולה.

סמאש קייק לבן אלגנטי וקסום עם אוהל אינדיאני

איזה כיף לאכול עוגה בסמאש קייק מהמם תינוקת ג'ינג'ית מהממת בקייק סמאש סמאש קייק בגווני לבן וזהב  צילומי גיל שנה לבובה מתוקה

לצילומי יום הולדת שנה אני מציעה שתי אפשרויות. האחת, צילום קייק סמאש עם עוגה יפהפייה שמותאמת לעיצוב הסט. אפשרות שנייה, היא צילום חגיגי ללא עוגה, יפה ומושקע לא פחות, רק ללא הלכלוך.

כשאתם קובעים איתי צילום אני שואלת אתכם מספר שאלות לגבי אופי התינוק, רגישויות, האם אוהב לאכול, האם הוא סקרן ויש לו מידה מסוימת של סבלנות, או שהוא שובב עם קוצים בישבן , כזה שלא יכול לשבת אפילו רגע אחד.. ובהתאם לתשובות אנחנו בוחנים ביחד, איזו משתי האפשרויות תתאים לו יותר.

אני מזמינה אתכם לחגיגת יום הולדת שנה צבעונית, מעוצבת, מושקעת ייחודית ויפה. ולא פחות חשוב, הניסיון הרב שיש לי בצילום תינוקות ובצילומי קייק סמאש, יאפשר לי לצלם את הבייבי שלכם בהצלחה. אני מצלמת תינוקות כבר שתים עשרה שנה ועדיין כל תינוק שאני מצלמת מעורר בי התרגשות רבה.