צילומי גיל שנה וסמאש קייק- הרגש הוא לב הצילום

קייק סמאש בסגנון רטרו אמבטיה

הרבה פעמים אני רואה פוסטים ברשתות חברתיות, עם תודות לצלמים או צלמות שכתוב בהן, וואו תודה לך על התמונות המקסימות שצילמת אותנו, העדשה שלך הוציאה אותי מושלמת. אנשים רבים חושבים בתמימות שציוד מסוים הוא זה שמקנה תוצאות טובות. לפעמים, אפילו צלמים טועים לחשוב שציוד מסוים הוא זה שיקפיץ אותם מדרגה ויהפוך אותם לצלמים טובים יותר.

אני זוכרת, שכבר בלימודי הצילום הייתי נורא מתעצבנת כשהיו לנו הרצאות של צלמים שחלקו אתנו מעבודתם המופלאה, וחלק מהסטודנטים שלמדו איתי היו מתעקשים שוב ושוב לדעת על תמונה מסוימת באיזה ציוד בדיוק צולמה, עם איזו עדשה ובאיזה צמצם וכולי.
נכון, הצד הטכני חשוב, ואני לרגע לא מזלזלת בו (ולכן גם למדתי 3 שנים ועשיתי תואר בצילום) אך מה שיוצר תמונה טובה ומשמעותית הוא כל כך הרבה יותר מטכניקה ונתונים יבשים על חשיפה, מפתח צמצם או עדשה.
אני מרגישה, שמה שאני מעניקה בצילומים שלי, הוא קודם כל להקשיב למצולמים שלי, לקבל ולחבק את המצולמים שלי כמו שהם, ולאהוב אותם כמו שהם. ואז תחשבו …. נו באמת את מצלמת צילומי תינוקות, ילדים, סמאש קייק…ומשפחות מה יש בכלל לא לאהוב?
כאן בדיוק נכנס הלב. מגיעה אליי לקוחה שהתינוקת שלה עברה אינסוף טיפולים רפואיים במהלך השנה הראשונה לחייה, אשפוזים, ניתוחים, התמודדויות לא פשוטות… היא כל כך נרגשת שהנה עכשיו סוף סוף היא עושה משהו כיפי, צילומי סמאש קייק וחוגגת את יום ההולדת הראשון שלה. היא כל כך מתרגשת ומצפה לצילומים ומדמיינת איך לבת שלה, יהיו תמונות מקסימות בדיוק כמו שהיא רצתה. אני שותפה להתרגשות… מה שלנו מרגיש לפעמים כמובן מאליו, הוא פשוט נס יקר ערך עבור אחרים.
למרות שהאמא יודעת שיש אצלי בסטודיו הכול, כולל מגוון תלבושות ואקססוריז לשיער, היא מביאה איתה מזוודה עם חצי בית. אני מצלמת את צילומי הקייק סמאש בשיתוף האחים הגדולים יותר, ורואה איך האמא התרגשות שיא, עם דמעות בעיניים, לא מאמינה שהיא הגיעה לרגע הזה. לחגיגות. למשהו טוב. לרגע של נחת ואושר. היא יכולה לשבת בצד ולראות את הילדים שלה כולם ביחד שמחים ומצטלמים.
חלק חשוב בהיותי צלמת משפחה, הוא להיות שותפה לסיפור האישי שלך, למה שחשוב לך למה שכואב לך, למה שמנחם אותך. להיות בשבילך, לעזור לך לקבל את מה שיש, ולשמוח במה שיש. לאהוב את מה שיש!
כי מה שיש הוא כל כך הרבה . הרבה יותר חשוב מכל דבר אחר.
גם אם הילדה שלך עדיין לא יושבת, ויש עיכוב בהתפתחות. גם אם עוד לא גדל לה השיער, ואנשים מעצבנים חושבים שהיא בן אפילו שהיא לבושה בורוד, גם אם יש לה צלקת מהניתוח. הכל בסדר.
מגיעה לך נחת!!! ואני מבטיחה לך שייצאו תמונות יפות ומרגשות. שישמחו אותך כהכל פעם מחדש, כשתביטי בהם. גם ברגעים של קושי ואתגר.

סמאש קייק משגע בצבעי ורוד ותכלת

צילמוי גיל שנה כיפיים ומושקעים בסגנון אמבטיה רטרו

 קייק סמאש שמח לבנים- עם משחקים ועוגת מכוניות