צילומי גיל שנה יחודיים- אמבטיית חלב עם פרחים

צילומי אמבטיית חלב

מילא הגיעה אליי לצילומי גיל שנה. 6 שנים קודם הצטלם אצלי האח הגדול שלה כשהיה גם הוא בן שנה. הפעם אמא רצתה משהו מיוחד, שיתאים לאופי של מילא המקסימה והשובבה. חשבתי קצת, ואז הצעתי לה לצלם את מילא באמבטיית חלב עם פרחים. אמא של מילא התלהבה והתרגשה. ציפתה בקוצר רוח ליום הצילום.

באותו יום של הצילומים, הבאתי פרחים טריים במגוון צבעים.

צילמתי את מילא עם האחים הגדולים שלה. וכמה שהיא פצפונת בגודל, ככה היא מלאת אנרגיה ושמחה. לא נחה לרגע. כשהכנתי את הקערה הגדולה ומילאתי אותה במי חלב, היא כבר הייתה סקרנית ורצתה להיכנס. לא הייתה לה סבלנות לחכות שהכול יהיה מוכן.

ומיד איך שהכנסתי אותה לאמבטיה היא קרנה מאושר והחלה לשחק ולהשפריץ מים לכל הכיוונים, נהנתה מכל רגע.

למרות שאני מתמחה בצילום תינוקות כבר יותר מ-12 שנה, קשה מאוד לצפות איך יתנהגו במהלך הצילומים. לכן אני מנחה הורים לקבוע צילום שיתאים לאופי של הילד שלהם. לא לכל תינוק מתאימים צילומי גיל שנה עם עוגה. יש תינוקות שבגיל שנה עדיין בכלל לא אוהבים לאכול עוגה… יש כאלו שלא אוהבים להתלכלך… ובדיוק עבור התינוקות האלו יש לי מגוון אדיר של אפשרויות אחרות.

היתרון הגדול של צילומי גיל שנה, צילום תינוקות ללא עוגה הוא שאין משהו מסוים שמצפים מהתינוק לעשות. הסט מגוון, ומחליפים כמה רקעים ועיצובים שונים. את סט היום הולדת אתם בוחרים לפי טעמכם האישי מתוך המגוון הרחב של העיצובים שיש אצלי בסטודיו. אני מאוד אוהבת לגוון ולחדש, וכל הזמן מעצבת סטים חדשים. כל כך כיף ומרגש לראות את הקטנטנים נהנים, צוחקים ומחייכים, וכן לפעמים גם בוכים. לפעמים הם נעמדים לבד אצלי בסטודיו בפעם הראשונה. אני שמחה להיות זו שמתעדת עבורכם רגעים

יקרים ומשמעותיים שיישארו איתכם לעד.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון מאחורי הקלעים של מילא

צילומי תינוקות גיל שנה

צילום תינוקות אמבטיית חלב עם פרחים

צילומי גיל שנה אמבטיית חלב עם פרחים

צילומי גיל שנה אמבטיית חלב עם פרחים