צילומי ילדים בסטודיו – אוריה בג’ונגל

צילומי פורטרט לילדים

צילום ילדים בגבעתיים

נכון תמיד אומרים שהסנדלר הולך יחף, במקרה שלי, הסנדלרית:) אני חייבת להודות שאני מאוד משתדלת לצלם את בני, אף פעם זה לא בתדירות שהייתי רוצה, והראש הביקורתי שלי תמיד אומר לי שזה לא מספיק, אבל לאט ובזהירות אני יכולה לומר שאני מנסה לשחרר את רגשות האשם. לעשות הכי טוב שאני יכולה ומסתדר. ולכן, כשיש לי הזדמנוות לסשן צילום ילדים עם אוריה, אני לוקחת אותה בשתי ידיים ומנצלת אותה.

ביום חמישי האחרון בחוג ג’ודו אוריה קפץ מגובה… ונחת לא טוב על הרגל. בכה נורא, כאב לו ממש, והוא לא יכול היה לדרוך על הרגל. אמר לי, אמא, אני רוצה להשתתף בג’ודו אבל אני לא יכול. למחרת בבוקר, ביום שישי, היה אמור להיות בגן ילד השבוע ולהביא משחק. הוא כל כך התרגש וחיכה לזה כל השבוע. כשראיתי שהוא צולע ובקושי הולך.. לא הייתה ברירה, והוא נשאר בבית. שנינו התבאסנו והתאכזבנו! בנוסף, הייתי צריכה לדחות צילומים והיה קצת בלגן. מה הרווחנו מזה? תמונות משגעות של אוריה

בג’ונגל ♥ הכנתי לימונדה מלימונים.

צילומי ילדים מקצועיים

אז כן, ביומיום אני עסוקה קודם כל בתמונות של הלקוחות, ולא תמיד בא לי ויש לי מוזה לצלם את אוריה. ו… לא תמיד כשבא לי, אז גם הוא במוזה וזורם איתי.

הפעם הייתי ממוקדת וחדורת מטרה לצלם את אוריה עם הרקע החדש של הג’ונגל. ידעתי שהוא ממש אוהב נמרים ויהיה לו כיף לעזור לי לעצב את הסט עם כל הבובות חיות שלו שמתאימות לסטיילינג של צילום ילדים בג’ונגל.

הפוש האחרון, היה לשכנע אותו להחליף בגדים לבגדים חלקים בלי קשקושים. ניסיתי לשכנע אות וללבוש חולצה יפה בצבע חום, לא ממש עבד לי. אז זרמתי איתו על צבע שחור. לפעמים בצילומי ילדים, צריך להתגמש ולזרום עם הילד, ולהסתפק במה שעובד בכיף… אין טעם להתעקש.

מזל שגם היו לי כדורי שוקולד, ותודה גם לסטטיק ובן אל. טודו בום.

הסבלנות של ילדים וגם המצב רוח שלהם יכולים להשתנות ברגע. אני מודה שעם ילדים אחרים, שאני לא אמא שלהם, הרבה פעמים דווקא יותר קל לי, להיות ממוקדת מטרה ולהוציא את המקסימום. כשזה הילד שלי, זה טיפה יותר קשה לי. מצד שני, אני מכירה אותו כל כך טוב, שאני יודעת לזהות מה ואיך יעבוד, איך להצחיק אותו, איך לגרום לו לחייך בטבעיות, איזה שירים ומוזיקה הוא אוהב לשמוע, כזו שתעזור לו להיכנס למוד.

כשאני מצלמת את הילדים שלכם, חשוב לי שהם ירגישו בנוח. ולפעמים החלק הקשה הוא דווקא לגרום לכם ההורים לשחרר… לשחרר את הציפיות שלכם שהילד יתנהג בצורה מסוימת, ילבש בדיוק מה שאתם רוצים, יחייך בדיוק איך שאתם רוצים. השחרור מציפיות מאפשר לי כצלמת ילדים מנוסה, ולילד שלכם לתקשר בגובה העיניים, ולהפוך את הסשן לסוג של חוויה כיפית, באווירה נעימה.

כמו שאוריה אמר לי, בחוכמה, הגדולים כל הזמן מחליטים על הילדים, אני קובע, אני מחליט עליי.

אז תנו קרדיט לילדים שלכם ותזרמו עם מה שכיף להם, אני מבטיחה לכם שהתוצאה תהיה תמונות משגעות, שיחממו לכם את הלב בכל פעם שתביטו בהם. היום, מחר, עוד שבוע, עוד שנה, וגם בעוד עשרים שנה. זו חמימות שאינה חולפת.

צילום ילדים בסטודיו

צילום ילדים כיפי