צילומי משפחה אמנותיים בסטודיו

צילומי משפחה לאמא, בנות והכלב המשפחתי

צילומי משפחה אמנותיים

לאחר המצאת המצלמה בשנת 1826 על ידי בן האצולה הצרפתית ז’וז’ף ניספור נייפס, תחום הצילום התפתח במהירות והחל ביקוש רב לצילומי דיוקן ובהמשך לצילומים משפחתיים. אחת לשנה נאספו בני האצולה עם משפחתם לצילום משותף של בני המשפחה, בדרך כלל על רקע הטירה שלהם או מול הנוף באזור. גם היום משפחות רבות מגיעות לסטודיו של צלם מוכשר ויצירתי כדי לתעד את המשפחה בצילום אמנותי וייחודי, וכך למעשה יוצרים מען פאזל משפחתי לתיעוד הסיפור המרגש של בני המשפחה לאורך הזמן.

צילום בסטודיו מקצועי

אמנם, כיום יש לכל משפחה לפחות סמארטפון משוכלל אחד עם מצלמה איכותית, ובדרך כלל יש גם מצלמה דיגיטלית קומפקטית. בעידן הרשתות החברתיות כולנו מצטלמים ללא הפסקה ובכל אירוע משפחתי, ארוחה במסעדה ובמהלך חופשות ובילויים, ואת הצילומים הטובים ביתר אנו נוהגים לשתף בפרופיל האישי שלנו בפייסבוק, באינסטגרם וכדומה.
עם זאת, כדי לתעד את המשפחה בצילום מקצועי ובזווית אמנותית מרגשת ומקורית, אין תחליף לצלם מקצועי ומנוסה. לכן בשנים האחרונות החל טרנד חדש כמו בעבר לצילומי משפחות בסטודיו המאובזר. חשוב לציין כי צילומי משפחה בסטודיו מתקיימים בתנאים מושלמים כדי להפיק אלבום תמונות איכותי במיוחד, זו גם חוויה מגבשת לכל בני המשפחה והאווירה בסטודיו נעימה.

מרכיבים את הפאזל המשפחתי

לכל משפחה יש סיפור מרגש וייחודי, למשל היכן הכירו הסבים והסבתות, סיפור האהבה של ההורים, התרחבות המשפחה עם הזמן, לידת נכדים ונינים ועוד. כדי לתעד את המשפחה לאורך השנים ולהרכיב את הפאזל המקורי שלה, מומלץ גם לכם להגיע לסטודיו לצילומים נפלאים המרכיבים את התמונה המלאה של המשפחה. הצלמת מתמחה בצילומים אמנותיים ומציעה למשפחה יחס אישי, חוויה מיוחדת ומרגשת, ודרך מקורית ונפלאה לתיעוד הסיפור המשפחתי וליצירת מזכרת לדורות הבאים.
את הצילומים אפשר לערוך גם בבית של המשפחה או בחוץ, אך מומלץ להצטלם בסטודיו בשל תנאי התאורה, הציוד המקצועי והתוצאות המרהיבות. בסטודיו אפשר להוסיף תפאורה מקורית לשדרוג התמונה, אפשר להחליף בגדים במקום בנוחות ובאינטימיות, ויש גם אביזרים שונים לצילום אמנותי.

חבילות צילום לבחירה

חבילה בסיסית לצילום משפחתי בסטודיו מתאימה לכל המשפחות וכוללת בדרך כלל:
• שעה מלאה בסטודיו.
• 80-120 צילומים בסטודיו, מתוכן בוחרים את התמונות הטובות והמרגשות ביותר.
• 15 תמונות העוברות ליטוש ועיבוד בפוטושופ.
• דיסק און קי עם כל התמונות ברזולוציה גבוהה.
חבילת פרימיום כוללת גם אלבום דיגיטלי איכותי בעיצוב יוקרתי, וגם הגדלה, על פיויסי עם מסגור מוזיאוני איכותי.
כדי לבחור סטודיו מקצועי לצילום המשפחה מומלץ לקרוא חוות דעת על הצלמ/ת, לעיין בגלריית התמונות כדי להתרשם מהסגנון האמנותי והרמה של הצלמת וחשוב לקרוא מה כוללת כל חבילה. את הצילום המשפחתי כדאי לקיים כמסורת קבועה, לפחות פעם בשנה, כך מתעדים את המשפחה לאורך תקופה ארוכה ונהנים מחוויה מרגשת לכולם ומתיעוד חשוב ומרגש לעתיד ולדורות הבאים.

צילומי משפחה לאמא, בנות והכלב המשפחתי צילומי משפחה אמנותיים