צילומי פורים בסטודיו

ילדה מצולמת כפיה בסטודיו

פורים מעורר אצלי רגשות מעורבים. הוא מתעתע. הוא יכול להיות כיפי ושמח, עם תחפושות ומסיבות, אבל לפעמים מתחת לכל האיפור ולמסכות זה לא בדיוק מה שרצינו וחלמנו. אני זוכרת שבתור ילדה, רציתי להתחפש למלכת הלילה, פנטזתי שתהיה לי התחפושת הכי יפה ומיוחדת, ושאזכה במקום הראשון בתחרות התחפושות. התרגשתי כשראיתי איך תופרים לי את השמלה והגלימה, מבד שחור מנצנץ, ומדביקים את הכוכבים אחד אחד. תכננו כל פרט, עד קצה השרביט עם הכוכב. אבל איכשהו, קלטתי שהתחפושת שלי היא לא בדיוק כמו שחלמתי. שיש ילדות שהתחפושת שלהן מושקעת יותר, מפוארת יותר, יפה יותר. והתבאסתי.

פורים הוא חג שיש בו ניגודים. יש את הטובים, ויש את הרעים, יש את ה”יפים” ויש את המכוערים, יש מן חלוקה כזו, לפי הדמות שאליה אתה בוחר להתחפש. חלוקה דיכוטומית של שחור ולבן.

או שאת נסיכה או מלכה , אנה, אלזה, ברבורית, יפה ומגונדרת, או שאת פריקית, פאנקיסטית, הומלסית. נכון, תמיד יש את אלה שרוצים נורא להצחיק, ולא אכפת להם מה יחשבו או מה יגידו?

לא אכפת להם להיות בתחפושת שמכערת אותם, ושהם נראים בה מוזרים.

ככל שגדלתי, וגם אחרי שהפכתי לצלמת שמתמחה בצילומי ילדים  וצילומי משפחה, שמתי לב איך הרבה פעמים, הורים בוחרים עבור הילדים שלהם למה יתחפשו. ומשליכים עליהם את החלומות שלהם. אנחנו כל כך רוצים שהילדים שלנו יהיו שמחים, ומאושרים שלפעמים שוכחים לתת להם לבחור בעצמם. לא תמיד מה שאנחנו חושבים שהם ירצו הם יבחרו

בעצמם.

צילומי סטודיו לפורים

כשהם ממש קטנים, אנחנו מכוונים אותם, נותנים להם אפשרויות, אבל בסופו של דבר הם אלה שיבחרו את החלומות שלהם. ויש ילדים שבכלל לא אוהבים להתחפש ….. או שבא להם להתחפש למה שכבר התחפשו בשנה שעברה… יש כאלה שלא אוהבים להתאפר… ויש כאלה שרק תתנו להם לעוף ולרחף בעולמות אחרים ולהתחפש בכל יום למשהו אחר.

איך אפשר לגרום לזה שבחג פורים בין השחור ללבן יהיו גם אפורים?

בין הגברי לנשי, בין החזק לחלש, בין המצחיק לרציני, בין היפה למכוער, בין המפואר לפשוט.

הניגודים שבקצוות אולי מצטלמים יותר טוב, אבל דווקא האפורים שבאמצע, הם החיים האמיתיים. לפעמים טובים לפעמים רעים, לפעמים עצובים ולפעמים מצחיקים. הם משתנים, ובכל פעם לובשים גוון אחר. גם אם רק לזמן קצר…

בצילומי פורים, אני רוצה לאפשר לכל ילד או ילדה (גם לילדים בנשמה) להגשים את הפנטזיה שלו ולהיות בדיוק כמו שרצה. וגם אם מה שרצה זה בכלל לא להתחפש אלא רק ללבוש בגד שהוא בדרך כלל לא לובש, או רק להתאפר, או לשלב סגנונות. מה שבא ברוך הבא. אה ואל תשכחו לומר לי למה אתם מתחפשים מראש כדי שאוכל להתאים לכם את העיצוב של הסט.

צילום ילדים לפורים צילומי ילדים לפורים

שיהיה לנו חג פורים שמח וצבעוני

צילום ילדים לפורים