קייק סמאש אבטיח קייצי ושמח

קייק סמאש קיצי לבן

תמיד תהיתי לעצמי, איך גורמים לאמא לזרום על סט חדש? דיייי נמאס שכולם בוחרים את אותם סטים לצילומי גיל שנה.

אני מציעה לאמא סט חדש בנושא אבטיח, האמא : אוי, אני נדלקתי על סט אחר, אבל לבעלי יש חנות פירות וירקות, תני לי להתייעץ איתו ונחליט… מפה לשם..הביאו לי לסט שלושה אבטיחים ענקיים.

כשאני רוצה לעצב סט חדש, יש לי כל מיני השראות.

אני חושבת על צבעים שבהם בא לי להשתמש ולגוון, אני חושבת על נושאים שונים שיתאימו ויהיו שמחים וכיפיים. אני חייבת להודות, שיש קצת הבדל בין עיצוב סמאש קייק לבנות ולבנים. כמובן שיש עיצובים שמתאימים לשני המינים.

לבנות, לרוב הצבעים יותר פסטליים ועדינים, ורוד וסגול, תכלת, מנטה. לבנים טיפה קשה יותר לעצב.

הפעם, החלטתי שבא לי לעצב סט כיפי שיתאים גם לבנים וגם לבנות. היה שיא הקיץ, חודש אוגוסט ולא היה משהו מתבקש יותר מנושא שקשור לקיץ. חשבתי וחשבתי.. איזה רקע יש לי, מה בא לי. ישששש בינגו, אבטיח. קייק סמאש אבטיח.

ואז אני מתחילה לראות איזה אביזרים מגניבים שיתאימו לנושא כבר יש לי ומתחילה לצרף את כולם. ולחבר את הכול לתמונה אחת. הולכת לחפש, לתפור לצבוע ולהכין אביזרים, ולקנות עוד דברים שיתאימו, כל מיני פיצ’פקאס. מוסיפה עוד טאץ’ קטן, עוד דשא, עוד עלים, עוד כוסות מגניבות מלאות מיץ פטל בצבע אדום. הסטיילינג המושקע והמעניין הוא זה שיוצר את האווירה והמראה הכללי. וכמו בכל תמונה טובה, הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל.

ו… אז עוברים למבחן המציאות. אריאל, מתוקי בן שנה כל כך נהנה בצילומים שהסט אבטיח היה ממש תפור עליו. הוא היה סקרן וחייכן, ופשוט נהנה מכל רגע.

(: ועכשיו לאבא יש פרסומת מושלמת לאבטיחים

קייק סמאש אבטיח

עוגת אבטיח מקסימה לצילומי גיל שנה סמאש קייק זה כיף חיים בורח מהסט צילומים קולאז' קייק סמאש צבעוני