תאומות או לא להיות – צילומי משפחה

צילום תינוקות בגיל שנה

לצלם תאומות בנות שנה יכולה להיות משימה מאתגרת ולא פשוטה. אוולין ואמיליה המתוקות הגיעו אליי עם ההורים המקסימים שלהן לצילומי משפחה.

הם קיבלו במתנה צילום משפחה מאחותה של האם שמתגוררת בחו”ל ורצתה לשמח אותם עם מתנה ייחודית ומשמחת שתישאר איתם לנצח. היא סגרה איתי את כל הפרטים של שובר המתנה בהתכתבות, העבירה את התשלום, ומה שנשאר לאחותה זה רק לתאם איתי זמן נוח לצילומי משפחה.

ברגע שהם נכנסו אליי לסטודיו, ידעתי שאני הולכת ליהנות מצילום התאומות המתוקות והעדינות. קודם כל הייתי צריכה לעשות לי סימן כי שאדע להבדיל ולא אתבלבל ביניהן. במבט ראשון ממש לא יכולתי להבדיל והן נראו לי זהות לגמרי. ככל שעבר הזמן, ראיתי שהן ממש שונות אחת מהשנייה.

אמיליה טיפה רזה יותר בגוף, וגם בפנים. לאוולין יש פנים יותר עגולות ומלאות. אמיליה יותר מחושבת ורצינית, אוולין יותר חייכנית. למרות שהן קטנות ועדינות הן כבר עומדות. האינטראקציה ביניהן כזו כיפית ומעניינת. הן משחקות, נוגעות זו בזו… סקרניות, אוהבות מוזיקה ושירים, משלימות אחת את השנייה. כל כך כיף לי לראות הורים משקיענים, שמגדלים באהבה כה גדולה את הילדים שלהם. כיף לי לראות הורים שאוהבים קודם כל אחד את השני, והזוגיות הטובה שלהם והאהבה זה לזה נכרת.

במהלך הצילומים אני וההורים שרנו, עשינו קולות ופרצופים מצחיקים. אבל תמיד יש איזה שטיק שרק ההורים מכירים, איזה קול מצחיק, או קטע משיר שגורם לילדים לצחוק ולהשתחרר.

תמיד אני אומרת להורים שאצלי בסטודיו משאירים את העכבות בבית ועושים את כל השטויות, כל מה שעובד, כדי שהילדים ירגישו בנוח. גם אם זה אומר להתחבא ולעשות קוקו, לשיר ברומנית, באנגלית, באמהרית, לעשו קולות של קוף, של חתול… מה אכפת לי. הכול מתקבל בברכה.

צילום תינוקות בסטודיו- תאומות משחקות ביחד צילום תאומות בנות שנה, בסגנון רומנטי צילום תינוקות- תאומות יושבות ביחד בלבן וזהב צילומי משפחה בסטודיו צילומי גיל שנה

צילומי גיל שנה לתאומותצילום תינוקות- תינוקת עם כובע פרחים