צילום תינוקות, תינוקת בגווני אפרסק עם פרחים
אלונה רויזמן אפגין , גבעת כח

פשוט מדהימה. מרגע השיחה ועד רגע קבלת האלבומים ואף אחר כך הייתה הרגשה שיש למי לפנות. היחס החם, הסבלנות והרצון הטוב זה לא משהו שמוצאים בקלות. האלבום יצא פשוט מדהים!!!!!!!!!!!!!!! עד היום כל מי שראה את האלבום לא מאמין שאפשר ליצור יצירת אומנות כזאת. פשוט מהממת, אומנית אמיתית.

צילום תינוקות בסטודיו מהמם עם מלא אביזרים
רבקה שטרן, רעננה

הצטלמנו אצל לימור לכבוד יום הולדת שנה .לימור צלמת מקסימה, מלאה בסבלות ודייקנית, יש אווירה נחמדה מאוד בסטודיו המהמם שלה שמלא בהמון דברים שווים, ממליצה בחום:))

צילום תינוקות תאומות עם כובעי פרחים
שירה כהן, פברואר 2018 פתח תקוה

ממליצה בחום על לימור, צלמת מצויינת עם גישה לילדים, נינוחה ונעימה. התמונות יצאו בדיוק כמו שציפיתי. תודה רבה לימור יקרה, מחכים כבר לפעם הבאה!!

צילום תינוקות בגווני שמנת
רביד אליהו, הרצליה

אל לימור הגעתי לפני כמעט 8 שנים בפעם הראשונה עם ילדתי הגדולה, לימור עם הרבה סבלנות צילמה וצילמה החליפה תלבושת ויצרה לנו אלבום מהמם לליהי שלנו ,שזו המזכרת הכי נפלאה שיש ,כמובן מאז חזרנו ללימור גם עם לידת הבן וגם בבת השלישית כי כשמשהו טוב, ממש טוב אז ברור שחוזרים ,האלבומים מדהימים כול תמונה יותר יפה מהשנייה ולנו נשארה מזכרת מופלאה ממליצה בחום רב על לימור מוכשרת,סבלנית,ונעימה

צילום תינוקות בגיל חצי שנה
הילה ליבר, יולי 2017 בית רימון

לימור צלמת בחסד, מוכשרת בטירוף, מלאת סבלנות כלפי הילדים ונותנת תחושה טובה ואווירה מצויינת. הסטודיו נעים ואינטימי ויש שלל אביזרים ותלבושות. היה לנו לעונג לצלם את ביתנו הבכורה ולאחר שנה לחזור לצלם את הבת הקטנה. היה שווה את ההשקעה של הנסיעה מהגליל עד ללימור. תודה רבה על תמונות שיהוו עבורנו תיעוד מקסים מרגעים מרגשים לשנים.

צילום תינוקות בגיל תשעה חודשים
נטלי ביבי, מרץ 2018 חולון

זו הפעם השנייה שאנחנו מצטלמים אצל לימור. בפעם הראשונה הצטלמנו כשנויה הייתה תינוקת וחזרנו עם שלושה. תודה רבה על כל הסבלנות והמקצועיות. לצלם 3 . ילדים זה ממש לא קל ומאתגר ואת הצלחת להוציא תמונות ממש יפות. אין עלייך !!!

צילום תינוקות לכבוד גיל שנה
אולגה ברייטמן נוביצקי , ספטמבר 2017 פתח תקוה

עשינו אצל לימור צילומים לגיל שנה, היה מאד כיף! לימור מאד מקצועית ונעימה והתמונות יצאו מהממות ! תודה רבה!!