מחירון צילום ילדים

ילדה מתוקה עם קוקיות- צילום ילדים בסטודיו

 

מחירון תוספות:

חבילת בייסיק – מתאימה למשפחה של שני מבוגרים עם ילד/ שני ילדים מגיל 4 חודשים ומעלה

חבילת אקסטרה וחבילת פרימיום מתאימות למשפחות עם עד 3 ילדים

עבור כל מצולם מעבר למצוין בחבילה נוסף ישנה תוספת תשלום של 100 ₪

עיבוד תמונה נוספת בפוטושופ- 45 ₪

מבצע על תוספת 5 תמונות מעובדות-200 ש”ח

תמונה מעוצבת על פי.וי.סי עם תלייה צפה בגודל 30/40 – 195 ש”ח

אלבום מעוצב באיכות פוטו, עם ציפוי UV, כריכת דמוי עור, גודל 15/20 ס”מ- 450 ש”ח

אלבום מעוצב באיכות פוטו, עם ציפוי UV, כריכת דמוי עור, גודל 22/22 ס”מ- 600 ש”ח

צילום ילדים בסטודיו- אח ואחות בסגנון קלאסי רומנטי

צילום ילדים הוא ההתמחות שלי, והאהבה הגדולה שלי. הרבה הורים שואלים אותי בדאגה, מה קורה אם הילד שלי לא משתף פעולה/ אין לו סבלנות /הוא ביישן/ הוא שובב. אז תרשו לי להרגיע אתכם, יש לי המון סבלנות וניסיון עם ילדים מכל הסוגים, ואני יודעת איך להוציא מכל ילד (בעזרתכם ההורים כמובן) את המקסימום האפשרי. כל הרעיון הוא שהצילום יהיה עבור הילד, חוויה של כיף ומשחק, ובעיקר זמן איכות עם אבא ואימא, קצת מוסיקה, שירים וצחוקים.

החבילות כוללות מגוון העמדות ומבחר עשיר של תלבושות, אביזרים ורקעים מקסימים שמתאימים לצילום ילדים.

החבילה הקטנה (בייסיק) מיועדת לשני מבוגרים עם עד שני ילדים מגיל 4 חודשים ומעלה. למשפחה עם יותר מ-2 ילדים אני ממליצה לעשות חבילה גדולה יותר שתאפשר יותר תמונות לכל ילד, ומגוון רחב יותר של העמדות.

בחבילה המורחבת של ה-25 יש לי אפשרות וזמן להתפרע עם מגוון גדול יותר של אביזרים, ולעשות העמדות רבות יותר מכל הסוגים. לצלם כל ילד יותר תמונות לחוד, עם אבא לחוד, עם אימא לחוד, רק הילדים ביחד, וכמובן גם של כולכם ביחד. מזכרת נהדרת מרגעים יקרים של ביחד משפחתי.

אני נותנת את כל כולי, ומתאימה עבורכם את הצילומים. אם יש לכם פנטזיה מיוחדת להעמדה ספציפית אתם מוזמנים לשתף אותי ואני אשתדל ליצור אותה עבורכם.

אני בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בצילום ילדים, הסטודיו שלי הוא מהותיקים בארץ בתחום. הציוד המקצועי בסטודיו הוא ברמה הגבוהה ביותר. וכך גם עיבוד התמונות. אני כל הזמן מחדשת ומתעדכנת. חשוב לי שתרגישו בנוח ושתהיה לכם חוויה מהנה ונעימה, ולכן חלק בלתי נפרד מהשירות שלי הוא לעזור לכם בבחירת התמונות, כך שלא תצטרכו להסתבך עם זה לבד בבית.

photofairyצלמת עם כנפיים הינו סטודיו בוטיק. אני מבטיחה לך שמעבר לחוויה, בסוף תצאי ממני עם תמונות שתאהבי ולא תוכלי להפסיק להסתכל עליהן. תמונות פנטזיה שתישאר איתך לתמיד.

לצפייה בגלריית צילום ילדים