מחירון צילום תינוקות

בוק לתינוקת בעגלת קש



מחירון תוספות:

חבילת בייסיק – מתאימה למשפחה של שני מבוגרים עם ילד אחד או שני ילדים מגיל 4 חודשים ומעלה

חבילות אקסטרה וחבילת פרימיום מתאימות למשפחות עם עד 3 ילדים

עבור כל מצולם נוסף,מעבר למצוין בחבילה, ישנה תוספת תשלום של 100 ₪

עיבוד תמונה נוספת בפוטושופ- 50 ₪

מבצע על תוספת 5 תמונות מעובדות-200 ש”ח

תמונה מעוצבת על פי.וי.סי עם מסגור מוזיאוני בגודל   30/40 ס”מ- 195 ש”ח

אלבום מעוצב באיכות פוטו, עם ציפוי UV, כריכת דמוי עור, גודל 15/20 ס”מ- 450 ש”ח

אלבום מעוצב באיכות פוטו, עם ציפוי UV, כריכת דמוי עור, גודל 22/22 ס”מ- 600 ש”ח

כל החבילות מתאימות לצילום תינוק/ת מגיל 4 חודשים ומעלה, ובעצם, מהשלב שבו הם מרימים ראש די יציב, כך שאפשר לצלם אותם כשהם יותר אקטיביים.

הן כוללות מגוון העמדות בהתאם לחבילה שבחרתם, ומבחר עשיר של תלבושות, אביזרים ורקעים איכותיים שמתאימים לצילום תינוקות. אתם לא צריכים לשבור את הראש מה להביא… כי יש לי הכול.

אני נותנת את כל כולי, ומתאימה עבורכם את ההעמדות. אם יש לכם פנטזיה מיוחדת להעמדה ספציפית אתם מוזמנים לשתף אותי ואני אשתדל ליצור אותה עבורכם.

יש לי המון סבלנות וחיבה לקטנטנים.

אני בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בצילום תינוקות, הסטודיו שלי הוא מהוותיקים בארץ בתחום. הציוד המקצועי בסטודיו הוא ברמה הגבוהה ביותר. וכך גם עיבוד התמונות. אני כל הזמן מחדשת ומתעדכנת. חשוב לי שתרגישו בנוח ושתהיה לכם חוויה מהנה ונעימה, ולכן חלק בלתי נפרד מהשירות שלי הוא לעזור לכם בבחירת התמונות, כך שלא תצטרכו להסתבך עם זה לבד בבית.

אם בא לכם להתפנק ולהשקיע בעצמכם יותר, ניתן ומומלץ לשדרג את החבילה הבסיסית- מותק של חבילה, ולקבל יותר תמונות. כך אוכל להקדיש לכם ולפנות ביומן שלי יותר זמן לצילום, ולצלם מגוון גדול יותר של העמדות עבורכם.

בחבילה המורחבת, יש לי אפשרות להתפרע עם מגוון גדול יותר של אביזרים, ולעשות העמדות רבות יותר מכל הסוגים. לצלם את הבייבי יותר תמונות לחוד, רק עם אבא, רק עם אימא וכמובן גם של כולכם ביחד.

אני מקפידה על איכות המוצרים שאני מספקת לכם. בכל אלבום מושקעת עבודת עיצוב בהתאמה עם טאץ’ אישי.

photofairy – צלמת עם כנפיים הנו סטודיו בוטיק. אני מבטיחה לך שמעבר לחוויה, בסוף תצאי ממני עם תמונות שתאהבי ולא תוכלי להפסיק להסתכל עליהן. תמונות פנטזיה שתישאר איתך לתמיד.

לצפייה בגלריית צילום תינוקות