קייק סמאש מהאגדות

טוב, אז הגיעו לי רקעים חדשים ומהממים מחו”ל. איזה כיף לי.

מודה שזו ההתמכרות שלי:)

אימא של אלמה בחרה לצילומי קייק סמאש את הרקע הורוד עם הנקודות הלבנות, שיוצא משגע, אבל נורא התחשק לי לגוון ולעשות משהו אחר. אז נכון, אין כמו צבע ורוד לבנות, אבל בדיוק בשביל זה, אני משקיעה, כך שיהיה מגוון של רקעים, אביזרים ותלבושות. שיחד יוצרים את המראה המושלם.

טוב, גם המקצועיות שלי והניסיון הרב שיש לי בצילום תינוקות תורמים לעניין.

שכנעתי את אימו’ש שתיקח צ’אנס עם הרקע החדש והבטחתי לה שייצא יפה. כשהגיעה לסטודיו וראתה אותו, היא שמחה כל כך, ואמרה לי כמה היא מאושרת שהסכימה וכמה משמעותי עבורה הקייק סמאש של אלמה לכבוד גיל שנה. בסוף הסשן כשהיא ראתה את התמונות על המחשב בסטודיו, היא כמעט התעלפה. התמונות ייצאו מרשימות ומיוחדות, והרקע כל כך החמיא לאלמה, וייצא צבעוני ועשיר.

אלמה הייתה תינוקת חייכנית, סקרנית,שמחה ופעלתנית. היא ממש התלהבה ונהנתה לאכול את העוגה! אני חייבת להודות שזה לא תמיד קורה. עד כמה שזה נשמע מוזר, לא כל התינוקות שמגיעים אליי לצילומים אוהבים לאכול את העוגה. חלק רק טועמים ממש טיפונת, חלק רק מתלכלכים, כל תינוק מגיב אחרת.

לכן אני מסבירה להורים מראש, שחשוב לבוא ללא ציפיות מוגדרות מהתינוק, ולאפשר לו לזרום איך שבא לו. הרי אי אפשר להכריח מישהו לאכול או להתלכלך. התינוק צריך להסתקרן בעצמו. אימא או אבא יכולים כמובן לעזור בכך שיטעמו בעצמם וינסו לתת לתינוקי לטעום גם.

בצילומים של אלמה, ההורים הוסיפו צילומים ביחד, ואפילו סבתו’ש הצטרפה לחגיגת יום הולדת שנה אצלי בסטודיו. הסתבר שאלמה היא העתק קטנטן של סבתא היפה. אחר כך כשראיתי בתמונות את סבתא והנכדה יחדיו קלטתי איך הזמן חולף לו כל כך מהר, השנים עוברות ביעף, והקטנטנים גדלים לפני שאנחנו מספיקים לעכל. התמונות שנשארות לנו, הם מזכרת יקרה מפז, שאין לה תחליף.

מזכרת שמנציחה את האהבה הגדולה שלנו. את החיוך שלהם, לפעמים גם את הבכי, את הפרצופים המתוקים וההבעות שמיוחדות להם.

צילומי קייק סמאש הם מתנה הורסת לגיל שנה. תרתיי משמע.

6990-l