צילום תינוקות בשנה הראשונה

צילום תינוקות אומנותי בסטודיו מקצועי וותיק

את משפחת ליבר המקסימה צילמתי כבר פעמיים. בפעם הראשונה, הם הגיעו אליי לצילומי משפחה כשכרמל המתוקה הייתה בת חמישה חודשים. הורים טריים ונרגשים. בפעם השנייה החגיגה הייתה כפולה. כרמל חגגה יום הולדת שנתיים ואל המשפחה הצטרפה בינתיים אחות חדשה, ארבל. הם השתדלו להגיע כך שארבל תהיה באותו גיל, בת חמישה חודשים. ההתרגשות הייתה מכופלת. כדי לשלב בין שתי השמחות נערכתי בהתאם. לכרמל הכנתי סט חגיגי בעיצוב מותאם לחגיגות יום הולדת שנתיים עם בלונים וקישוטים. סיימנו עם החלק של הצילום יום הולדת, ועם החלק של צילומי המשפחה המשותף, ואז אמא נשארה עם ארבל המתוקה לסט נוסף משלה. למרות הגיל הזהה שהו הגיעו להצטלם, ולמרות הדמיון המשעשע בין שתי האחיות, האופי שלהן והמזג שונה, והבעות הפנים ייחודיות, האינטראקציה ביניהן פשוט מחממת את הלב.

צילומי תינוקות מרהיבים. תינוקת עם כובע פרחים בתקריב

צילום תינוקות מקצועי ומסוגנן. תינוקת שוכבת בתוך קערה עם כובע פרחים

הרבה משפחות פחות מודעות לכך שצילום תינוקות מקצועי אפשרי ומוצלח בגילאים 4-10 חודשים, לא צריך ולא כדאי לחכות לגיל שנה. ישנם שלבים מוקדמים יותר שבהם ניתן לצלם את התינוק. לאחר צילומי ניו בורן ( שנערכים מקסימום עד גיל שבועיים), השלב הבא שמומלץ, הוא כאשר הבייבי כבר מרים ראש יפה. אצל רוב התינוקות זה קורה בגיל 4 חודשים, אבל כמובן שזה אישי ותלוי בשרירי הצוואר וחגורת הכתפיים של התינוק וכמה מאמנים אותו לשכב על הבטן.

היופי של צילומי תינוקות בגילאים אלו הוא תיעוד המאפיינים הייחודיים של הגיל.

בשלבים המוקדמים (4-6 חודשים) אני מצלמת אותם כשהם שוכבים על הבטן או על הגב עם תמיכה, ובשלב מאוחר יותר גם כשהם מחזיקים את הרגליים של עצמם, בישיבה, אם צריך והם עדיין לא מספיק יציבים, אפשרי להוסיף להם תמיכה.

להרבה תינוקות יש קפלי שומן מתוקים בבטן וברגליים, לחיים מלאות, והבעות פנים פשוט מקסימות. הם רק מגלים את העולם והכול נראה להם מרתק. המבט שלהם כל כך תמים ומביע כל כך הרבה.

בצילומי משפחה ותינוקות צריך המון סבלנות, לתת לתינוק הרגשה בטוחה נינוחה וזורמת. הרבה פעמים מלבד הפרצופים המצחיקים והשירים שאני מזייפת בהנאה, אני נעזרת בהורים על מנת “להוציא” מהתינוק הבעות פנים אותנטיות, וחיוכים.

את ארבל המקסימה היה קל מאוד להצחיק. היא הייתה עדינה, עם מבט חודרני וחכם. וכרמל המתוקה גדלה להיות פעוטה דעתנית ודברנית. יודעת בדיוק מה היא רוצה. תמיד כיף לצלם משפחות שמגיעות אליי כשנוסף אח או אחות חדשים למשפחה. אני מרגישה שאני כבר מכירה את המשפחה וקל לי לזרום איתה ולתפוס את הרגעים הקטנים, אלו שיישארו איתם לנצח.

צילום תינוקות

צילומי תינוקות

צילום תינוקות בגיל חצי שנה תינוקות שוכבת על שטיח לבן

צילום משפחתי ביחד עם צילום תינוקות

צילומי תינוקות