?קייק סמאש -להרוס או לא להרוס זו השאלה

למי מתאימים צילומי קייק סמאש?

 

לתינוק או תינוקת שחוגגים יום הולדת שנה, ואימא ואבא רוצים לחגוג להם עם סט צבעוני, מעוצב, יפהפה ומושקע, עם עוגה טעימה ומעוצבת שתוכן במיוחד עבורכם בהתאם לצבעים שאתם אוהבים ובהתאם לקונספ שנבחר ביחד.

(כן חשוב, שההורים לא יהיו חולי ניקיון שמפחדים מקצת לכל  (אחרי הצילום ניתן לשטוף את הילד

וחשוב לדעת ולוודא שהילד לא רגיש לקמח או לסוכר…

איך אני מתאימה לכם את הסט? מדוע חשוב לי שכל סט יותאם באופן אישי

בסטודיו קיים מגוון רחב של רקעים, אביזרים, תלבושות, שרשרות דגלונים משגעות, אותיות ONE לכבוד גיל שנה ועוד. אני משקיעה זמן רב בעיצוב, וחשוב לי כל פרט קטן כגדול.

כשאתם קובעים איתי מועד לצילום, אני שואלת אתכם אם יש לכם העדפה לצבעים מסוימים, ואפילו אם יש רעיון מסוים שבא לכם עליו. זה יכול קשור לשם הילד/הילדה, לצעצוע שהוא אוהב, לעיצוב מסוים שיש בחדר שלו/שלה.

לדוגמא, תינוקת שצילמתי בשם שיר, עיצבנו את העוגה עם תווים, והתאמנו ביגוד לפי צבעי העוגה שבחרנו.

לאימא שאוהבת סגנון רומנטי עיצבתי קייק סמאש מושקע במיוחד בסגנון מסיבת תה. למשפחה שרצתה עבור הבן שלה משהו עליז וצבעוני עיצבתי קייק סמאש בסגנון של קשת בענן. השמים הם הגבול מבחינת רעיונות.

חשוב לי שלכל תינוק או תינוקת שמגיע אליי לצילומים, יהיה סט שיותאם לו באופן אישי ועוגה שתעוצב לו במיוחד.

אני ממש משתעממת מלחזור על אותו דבר, וגם לכם כדאי שלילד שלכם יהיו תמונות ייחודיות.

cake smash lori_mini

להיות חופשי ומאושר

לפעמים אני חושבת שהחיים בעולם התחרותי, הביקורתי והמשוגע שבו אנו חיים, שבו הכול חייב להיות מושלם, גורמים לאנשים לצפות למשהו לא ריאלי, זה רלוונטי לכל תחומי החיים וגם לצילומי קייק סמאש ולצילומים בכלל.

 אחרי סשן נהדר של צילומי קייק סמאש שבו צילמתי תינוקת מתוקה בת שנה, שנהנתה, אכלה מהעוגה ושיחקה, נגעה, בדקה, הייתה סקרנית מאוד, וצחקה. ממש נהנתה ושיתפה פעולה. אפילו כשסיימנו את הסשן, לא נמאס לה והיא המשיכה לשבת ליד העוגה, לשחק איתה ולאכול.

כשישבנו לבחור תמונות, האימא אמרה לי, את יודעת, נראה לי שהיא לא הייתה ממש שמחה ומאושרת כמו שצריך, היא לא צחקה כל הזמן. אמרתי לאימא את דעתי, שאני רואה המון ילדים, ושהבת שלה נהנתה והייתה שקועה ומרוכזת בעניין רב, והיה לה ממש כיף. גם אנחנו כמבוגרים כשאנחנו שקועים במשהו ונהנים אנחנו לא כל הזמן מחייכים מאוזן לאוזן וצוחקים בהיסטריה. האושר שלנו בא לידי ביטוי ברגעים קטנים, ולא ברצף. או בבום אחד גדול.

כל תוכניות הריאליטי והפרסום של תמונות בפייסבוק ובאינסגרם של משפחות מושלמות, עם בתים מושלמים, בחופשות מושלמות, כולם דוגמנים ודוגמניות, גורמים לנו לחשוב שכולם צריכים להיראות בצורה מסוימת, ללבוש, ולקנות דברים מסוימים, והציפיות האלו גולשות גם לילדים.

לא ריאלי ולא נכון לצפות שמשהו שקורה בתהליך יהיה שמחה גדולה ואקסטטית מהתחלה ועד הסוף. לכל ילד יש סף גירוי שונה, והוא מגיב אחרת לדברים. יש ילדים יותר עדינים, יש כאלו שלוקח להם זמן לטעום את העוגה, לבדוק, להרגיש בנוח, יש כאלו שצריכים את הדוגמה האישית של אימא ואבא שיטעמו מן העוגה ויגידו מממ… טעים. לכל אחד יש את הקצב שלו והאופי שלו.אם הילד יותר רציני ובאופי שלו לא פייר לצפות ממנו שפתאום בצילומים יצחק כל הזמן.

להורים יש תפקיד חשוב בצילומים, לבוא בלי ציפיות מסוימות של מה הילד “צריך” לעשות. הילד יהיה הוא עצמו ויעשה מה שבא לו, ומה שכיף לו. וככל שאנחנו נשחרר את הדפוסים שלנו שלכל דבר יש מטרה מסוימת, ואם הילד לא עמד בציפיות אז הוא “נכשל” במשימה. אין בצילומים שום משימה. באים לחוויה, שכל ילד או ילדה יעשו מה שבא להם. מי שבא לו רק לטעום מהעוגה בעדינות, זה אחלה, ומי שבא לו לפרק את העוגה ולהרוס אותה זה גם אחלה. אני מבטיחה לכם שייצאו תמונות משגעות.

באנו לעשות שמח, באנו ליהנות, וחלק מההנאה זה החופש להיות אנחנו עצמנו.

וגם אם בבית אימא לא כל כך מרשה לעשות לכלוך, בסטודיו זה מותר ואפילו כדאי.

אני מבטיחה לכם שייצאו תמונות משגעות.

רוצים להיות שותפים בחוויה בלתי נשכחת לכם ולילדים בצילומי קייק סמאש? צרו איתי קשר ונהיה שותפים לרגעים קסומים!

7223_mini