מחירון צילומי הריון

צילומי היריון עם בן הזוג- לב על הבטן



מחירון תוספות:

חבילת בייסיק – מתאימה למשפחה של שני מבוגרים עם ילד אחד

חבילת אקסטרה וחבילת פרימיום מתאימות למשפחות עם 3-2 ילדים

עבור כל מצולם מעבר למצוין בחבילה נוסף ישנה תוספת תשלום של 100 ₪

עיבוד תמונה נוספת בפוטושופ- 50 ₪

מבצע על תוספת 5 תמונות מעובדות-200 ש”ח

תמונה מעוצבת על פי.וי.סי בגודל 30/40 – 195 ש”ח

אלבום מעוצב באיכות פוטו, עם ציפוי UV, כריכת דמוי עור, גודל 15/20 ס”מ- 450 ש”ח

אלבום מעוצב באיכות פוטו, עם ציפוי UV, כריכת דמוי עור, גודל 22/22 ס”מ- 600 ש”ח

צילומי הריון רומנטיים

החבילה הבסיסית -מותק של חבילה, מתאימה לצילום הריון אישי. ניתן לשלב את בן הזוג .נמשכת עד שעה וחצי בסטודיו.

הצילום מתבצע באווירה נעימה ובאיזי, חשוב לי שתיהני ותהיי במיטבך. אני מכוונת אותך, כך שגם אם את לא אוהבת להצטלם, תרגישי בנוח ויהיה לך כיף. התמונות שאת בוחרת עוברות עיבוד פוטושופ, לרמת גימור גבוהה.

הריטוש נועד לתיקון והעלמת פגמים כמו פצעונים, עקיצה, שריטה, אדמומיות, פריחה, סימנים מתחת לעיניים. העלמת סימני פיגמנטציה וסימני מתיחה אם יש, בקשות ספציפיות לגבי צלקות וכו’.

הסט כולל מגוון העמדות ומבחר עשיר של תלבושות, אביזרים ורקעים שמתאימים לצילום הריון. בעקרון יש אצלי הכול בסטודיו. אם יש לך בגד משלך שבא לך להביא ולשלב בתמונות, אפשר כמובן.

מידת החשיפה תלויה בך ובמה שמרגיש לך בנוח. כבר צילמתי תמונות מדהימות גם לנשים דתיות שרצו תמונות צנועות שבהן הבטן כלל לא חשופה. ולחילופין אפשרי לעשות גם תמונות של עירום עדין ומחמיא.

אני נותנת את כל כולי, ומתאימה עבורך את ההעמדות. אם יש לך פנטזיה מיוחדת להעמדה ספציפית את מוזמנת לבקש ממני ואני אשתדל ליצור אותה עבורך.

אם בא לך להתפנק ולהשקיע בעצמך יותר, ניתן ומומלץ לשדרג את החבילה ולקבל יותר תמונות.כך שאוכל להקדיש לך ולפנות ביומן שלי יותר זמן לצילום, ולצלם יותר העמדות עבורך.

כמו כן, אם כבר יש לך ילדים, ותרצי לשלב תמונות ביחד איתם, אני ממליצה לחלק את זמן הצילום כך שנתחיל בצילום התמונות משותפות עם בן הזוג והילדים, ואחר כך אני אצלם אותך לבד.

photofairyצלמת עם כנפיים הינו סטודיו בוטיק. אני מבטיחה לך שמעבר לחוויה, בסוף תצאי ממני עם תמונות שתאהבי ולא תוכלי להפסיק להסתכל עליהן. תמונות פנטזיה שתישאר איתך לתמיד.

לצפייה בגלריית צילומי הריון