אין צילומי משפחה מושלמים

תמונות משפחה מיוחדות בלוקיישן קסום

אין משפחות מושלמות. אין ילדים מושלמים. אין הורים מושלמים. החיים לא מושלמים.

וכן… מה לעשות… גם צילומי משפחה לא אמורים להיות מושלמים. יש רגעים קטנים של אושר, של נחת, של צחוק, של חיוך, של חיבוק, של קירבה, של מבט בעיניים.
סגנון הצילום שלי מאוד מוקפד ומושקע, וחשוב לי שתהיה לכם המצולמים, חוויה נעימה לקטנים וגם לגדולים. יש משהו בתמונות סטילס שמעביר רק רגע אחד מסוים ונבחר… רגע נבחר שהוא לרוב “יפה” “ראוי” ” מוצלח” “מחמיא”. אני מודה שלרוב אני לא אצלם ילד בוכה, וגם לא כשהוא חוטף ג’ננה ומתעצבן, או מאבד סבלנות.
הרגעים שלפני או אחרי הרגע המושלם, הם לגמרי חלק מהחיים. ההבנה, שאין כזה דבר סשן צילומי משפחה מושלם שבו תינוק לא בוכה בכלל, כולם צוחקים ומבסוטים כל הזמן ואין שום קושי, היא הבנה חשובה. כדי לא לפתח ציפיות שבסשן הצילום הכול חייב להיות מושלם וללכת חלק. לי זה לגמרי ברור, אחרת לא הייתי נשארת במקצוע הזה כל כך הרבה שנים.
זה מאוד דומה למחשבה ולציפייה של הרבה מאתנו, שכאשר נצא לחופשה הכול יהיה מושלם. אנחנו מתכננים הכול לפרטי פרטים, מזמינים מלון משגע, ורוצים שהכול יהיה וואו.
אבל אנחנו שוכחים, שגם בחופשה אנחנו אותם אנשים שאנחנו ביום יום שלנו. ואם ביום יום שלנו אנחנו לא תמיד נהנים מהכול, ויש לנו רגעים של דאון, ושל נפילות, ולא מהכול אנחנו מרוצים עד הגג, ולפעמים יש מריבות, גם בחופשה זה קורה. החופשה היא חלק מהחיים.
כך גם צילומי משפחה הם חלק מהחיים. אני בטוחה שלכולנו יש רגעים של חולשה, שאנחנו מתעצבנים, שהילד חוטף קריזה… זה עדיין לא אומר שהתמונות משפחה שלנו לא יהיו יפות. זה אומר שאנחנו אנושיים.
בצילומי משפחה בטבע, יש משהו זורם וקליל. אני יוצאת אתכם לסוג של טיול בטבע, ובמהלכו מצלמת את החוויות שלכם. את הרגעים הקטנים והאינטימיים. אני כן מכוונת אתכם, איפה כדאי לעצור, איך לעמוד ביחד, אך ישנם המון רגעים, בעיקר עם הילדים ,שזורמים באופן ספונטני ואני שם כדי לתעד אותם ולצלם אותם עבורכם. היופי בצילומי משפחה בטבע הוא שהם מתעדים רגע מסוים שהוא לגמרי זמני וחולף. הטבע משנה את מראהו בכל עונה, הצמחייה משתנה, השדות נראים אחרת.
משפחת שחורי הגיעה אליי לצילומים בשדות של כרכור. טיילנו ביחד וקטפנו חוויות.
הילדים טיפסו על בית עץ. התנדנדו על נדנדה, שיחקו במקלות, בדקו קיני נמלים, טיפסו על אבא ואמא, קפצו באוויר רצו, ופשוט היו. ואני הייתי שם לצידם.

צילומי ילדים לפני שקיעה בשדות

צילום ילדים ומשפחה במטע זיתים

צילום משפחתי בבית נטוש עם גרפיטי

תמונות משפחה בטבע בשדות

צילום ילדים בטבעתמונות משפחה מיוחדות בלוקיישן קסום

צילום ילד על נדנדה- צילומי משפחה

צילומי משפחה בטבע- ילדה משחקת במקל