סט צילומים מיוחד לעולים לכיתה א’

סט צילומים בטבע לכבוד כיתה א

קמתי בבוקר, והתחשק לי להכין סט צילום ילדים חגיגי לכבוד המתוקים שלכם שעולים לכיתה א’. אני זוכרת את ההתרגשות שבהכנות לבית הספר, איך הלכתי עם ההורים לקניות, איך עטפנו ביחד את המחברות והספרים, איך הכנסתי את העפרונות והצבעים לקלמר פלסטיק ורוד שנסגר עם מגנטים, ואת התיק החדש והיפה שבחרתי בעצמי. אני זוכרת את ההתרגשות שלי לקראת המפגש עם המורה החדשה ועם החברים החדשים.

המעבר המרגש מהגן והעלייה לכיתה א’ הוא נקודת ציון חשובה בחיי הילדים שלך שראויה לתיעוד הולם ומזכרת מיוחדת. לכיתה א’ עולים רק פעם אחת.

צילום ילדים בטבע, בחוץ דורש תאורה מחמיאה, כזו שלא תהיה חזקה מדי, ולא בשעות החמות כשהשמש ישירה. לכן, הצילומים בחוץ אפשריים בשעות הבוקר המוקדמות, או בשעות אחה”צ המאוחרות, כשהשמש לא חזקה מדי.

הכנתי לכבודכם את הסט עם כל האביזרים המתאימים. סגנון העיצוב הוא סגנון וינטאג’ ייחודי ומקורי. מה שנותר לכם לעשות הוא להגיע עם מצב רוח טוב, ולהצטלם.

מניסיוני עם ילדים בגילאי שש, רוב הילדים מאוד דעתנים, ויש להם כבר טעם והעדפות מבחינת לבוש. לכן, ההמלצה שלי היא לבחור את הבגדים לצילומים ביחד איתם. במידה ותרצי להיעזר בי ולהוסיף אקססוריז שיש אצלי בסטודיו כמו כובעים או עניבות, זה כמובן אפשרי.

כשאני מעצבת סט לצילומי ילדים, אני אוהבת לשלב מגוון אביזרים שאני אוספת ומכינה.

אני קונה בשווקי יד שנייה, ובכל מיני חנויות אקססוריז ועיצוב מיוחדות. לפעמים אני אפילו מוצאת דברים ברחוב ומשפצת אותם.

כשצילמתי את זואי המתוקה, היא כל כך התרגשה, שבהתחלה הייתה טיפה נבוכה. לא עברו כמה דקות ואחרי שהחמאתי לה, ושמנו בנייד קצת שירים קצביים של סטטיק ובנאל והיא כבר השתחררה וזרמה כמו דוגמנית מקצועית.

התפוחים העסיסיים והאדומים שהיו בסלסלה על הסט קרצו לה, והתחשק לה לאכול תפוח. כמובן שזרמתי איתה והיה כיף גדול.

הסט מתאים גם לילדים גדולים יותר שחוזרים לביה”ס. וכמובן שגם לבנים.

סט צילומים מיוחד צילום ילדים בטבע צילומי ילדים בטבע סט צילומים לכבוד כיתה א   צילום ילדים בטבע צילום פורטרט של ילדה עם פרחים זואי עולה לכיתה א